Nuoria ehdokkaita kuvassa. Asetu ehdolle jos haluat vaikuttaa seurakuntasi tulevaisuuteen!

Minun kirkkoni

Paikallislehden toimittaja kävi haastattelemassa luottamustehtävissä toimivia seurakuntalaisia 2018.

Voit silmäillä aukeamaa tästä linkistä.

Juttu on ilmestynyt Jurvan Sanomissa 7.11.2018 sekä JP-Kunnallissanomissa ja Kurikka-lehdessä 8.11.2018

Ohjeita

Kurikan seurakuntaan valitaan vaaleissa ainoastaan kirkkovaltuusto. Ohjeessa olevat maininnat seurakuntaveunostosta eivät koske Kurikan seurakuntaa.

Vaalilautakunnan kuulutukset

Tulevista linkeistä näet vaalilautakunnan viimeisimmät kuulutukset.

Ehdokasasettelu
Äänioikeutettujen luettelo
Kuulutus seurakuntavaaleista
Seurakuntavaalien ennakkoäänestys

Ehdokaslistojen yhdistelmä

Kurikan seurakunnassa 18.11.2018 toimitettavien seurakuntavaalien ehdokaslistojen yhdistelmä on nähtävänä 28.10.–18.11.2018 seurakunnan kirkkoherranviraston ilmoitustaululla, osoite Kurikantie 21, 61300 Kurikka. Ehdokaslistojen yhdistelmiä on saatavana kirkkoherranvirastosta ja seurakuntatoimistoista niiden aukioloaikoina. Lisätietoja löytyy myös vaalien verkkosivuilta seurakuntavaalit.fi.

Näet ehdokaslistojen yhdistelmän tästä linkistä.