Olopäivä

Olopäivä on kaikenikäisille avoin teemallinen tilaisuus, joka alkaa ruokailulla. Ohjelmaan kuuluu hartaus, laulamista ja vaihtuvan vierailijan ohjelmaa.

Olopäivät kokoontuvat päivällä kerran kuussa Kurikassa, Jurvassa, Jalasjärvellä ja Koskueella. Mukana voi olla diakoniatyöntekijän lisäksi myös muita seurakunnan työntekijöitä.

Ruuan hinta on 8 €.  Jalasjärven kirkonkylällä on ennen olopäivän alkamista mahdollisuus ruokailla soppapäivässä (5 €). Päivän ohjelmaan kuuluu Jurvassa ja Koskuella arpajaiset.

Ihmisiä viettämässä Olopäivää Jurvassa. Ihmiset istuvat pöydissä ja kuuntelevat musiikkiesitystä.
Ihmisiä viettämässä Olopäivää Kurikassa. Ihmiset istuvat penkeissä ja odottavat tilaisuuden alkua.