Kirkkoneuvosto

Kirkkoneuvostoon kuuluu puheenjohtajana kirkkoherra, varapuheenjohtaja ja yhdeksän muuta jäsentä sekä henkilökohtaiset varajäsenet. Neuvosto koostuu siis kirkkoherrasta sekä kymmenestä valitusta jäsenestä. Läsnäolo- ja puheoikeus on kirkkovaltuuston puheenjohtajilla, talousjohtajalla ja aluekappalaisilla.

Kirkkoneuvoston tehtävänä on johtaa seurakunnan toimintaa. Kirkkoneuvosto valitsee lähes kaikki työntekijät, tekee sopimukset seurakunnan puolesta ja valmistelee kirkkovaltuuston asiat. Kokouksia on 8-10 kertaa vuodessa.

1.7.2023 alkaen pöytäkirjojen nähtävillä olo toteutetaan kirkkolain mukaisesti seurakunnan nettisivuilla.
Kirkkoneuvoston päätökset pääset näkemään esityslista ja pöytäkirjat -sivulta.

Kirkkoneuvosto toimikaudella 2023-2024

Tahvanainen Jaana

vj. Kotila Minna

Tukeva Erkki

Erkki Tukeva toimii vt. diakoniatyöntekijänä 12.3. - 31.8.2024 (80% työajalla). Palvelussuhteen aikana hän ei voi hoitaa luottamustehtäviään, joten hänen tilallaan kirkkoneuvostossa toimii varajäsen Petri Huttunen.

vj. Huttunen Petri

Sariola Heikki, pj.

Esityslista ja pöytäkirjat:

Kirkkoneuvoston esityslistan asiat ovat luettavissa täältä, kunnes kokous on pidetty ja pöytäkirja valmistunut.

Verkossa julkaistavista esityslistoista ja pöytäkirjoista on poistettu pykälät tai osia pykälistä, jotka sisältävät henkilötietoja.

Kirkkoherra
Seurakuntatoimisto, Kurikantie 21