Erityislasten perheiden ilta

ma 29.5. klo 16.30

Riihikappeli, Saukkoranta

Tervetuloa erityislasten perheiden iltaan Saukkorantaan!

Ma 29.5 klo 16.30-20 Erityislasten perheiden ilta Saukkorannassa, Saukkotie 231, Kurikka.

Aloitetaan ruokailulla, johon perheet voi saapua joustavasti oman aikataulunsa mukaan. Ruokailun jälkeen ollaan takkahuoneessa hetki yhdessä ja esittäydytään.

Lapset voivat sitten siirtyä lastenohjaajien järjestämän ohjelman pariin ja aikuiset jatkavat keskustelua. Jos lapsi haluaa jäädä vanhempien kanssa, sekin sopii.

Illan päätteeksi on vielä yhteinen iltahartaus Riihikirkossa ja sen jälkeen nautitaan iltapala. Ilta päättyy n. klo 20. Ilta on maksuton. Mukana diakoniatyöntekijät Mervi Laasanen, Katja Rinta-Säntti ja Tuomas Salminen sekä lastenohjaajia.

Ilmoittautumiset ja erityisruokavaliot pyydetään 22.5. mennessä Mervi Laasaselle, puh. 050 3233535 / tai sähköpostitse mervi.laasanen@evl.fi
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Jalasjärven kappeliseurakunta, Jurvan kappeliseurakunta, Kurikan alueseurakunta