Jouko Mäki-Lohiluoman konsertti

su 1.10. klo 14.00

Jurvan seurakuntatalo

Transitmies Jouko Mäki-Lohiluoma viihdyttää perhekonsertissaan kaikenikäisiä.

Kuinka on mahdollista, että yksi mies soittaa koko orkesteria? Yhden Joukon yhtye on keikkaillut ympäri Suomea jo vuodesta 1990. Mikkelinpäivän perhekonsertissa kuullaan lapsiperheen arjesta nousevia lauluja, joiden pelkät nimet jo kertovat oleellisen: "Onks pakko lähtee mökille?", "Älä kysele!" ja "Hammaskeijun viimeinen keikka". Laulut ovat yhtä aikaa vitsikkäitä ja liikuttavia, ja Joukon esiintyminen on luontevaa sisältäen aika paljon lauluihin liittyvää tarinointia. Yhden Joukon Yhtyeen pelkistetty soitto svengaa oikeasti, ja jäsenten välinen yhteissoitto on ehkä tarkinta mitä on kuultu ikinä. Eikä tämä bändi hajoa - ainakaan mihinkään pieneen riitaan.

Konsertti on osa Jurvan kirkonmäen Mikkelin Markkinat -tapahtumaa. Lisätietoja tapahtumasta täällä.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Musiikki Musiikki