Kirkonkylän diakoniapiiri, Kurikka

ke 15.11. klo 19.00

Helena ja Rauno Kuusistolla Koivutie 16

Tervetuloa keskustelemaan, laulamaan ja yhdessä pohtimaan oman elämän ja toisista välittämisen kysymyksiä.

Diakoniapiiri on kaikenikäisille avoin kokoontuminen, jossa pohdimme elämään kuuluvia asioita ja hiljennymme hetkeksi. Aloitamme kahvilla (vapaaehtoinen kahviraha), meillä on arpajaiset (arvan hinta 1 €) ja illan kuluessa laulamme muutaman virren. Työntekijänä tästä piiristä vastaa Pirjo Sariola.

Mukana on sekä työikäisiä että eläkeläisiä. Tervetuloa jokainen diakoniasta kiinnostunut mukaan. Diakoniapiirin kautta pääset halutessasi mukaan diakoniakylätoimikuntaan, joka huolehtii mm. kirkonkylän vanhusten joulumuistamiset, syntymäpäivä- ja surukotitervehdykset, käy mm. laitosvierailuilla ja osallistuu talkootoimintaan.

Yleensä kokoonnumme kerran kuussa illalla klo 19-21.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Kurikan alueseurakunta