Joulumarkkinat

to 22.11. klo 15.00 – to 22.11. klo 19.00

Kurikan seurakuntakeskus

Tervetuloa Diakonian Joulumarkkinoille Seurakuntakeskukseen!

Tule ostamaan monenlaisia joululeivonnaisia (myös gluteenittomia) ja joululaatikoita (ainakin maksa, lanttu, porkkana, peruna). Löydät paitsi limppuja, kakkuja ja suolaisia herkkuja, myös havukransseja, sytykeruusuja ja muita käden taidon tuotteita. Tietysti tarjolla on myös arpoja.
Tapahtuman tunnelman luo Joululaulujukebox. Voit valita 2 € hintaa joululaulun, jonka Roihun, kirkkokuoron tai virsiryhmän laulajat laulavat! Jukeboxin tuotto menee yhteisvastuukeräykselle. Markkinoilla on tarjolla riisipuuroa ja soppaa sekä paikalla syötäväksi, että omassa astiassa kotiin ostettavaksi. Samoin voit ostaa kahvit makean herkun kera.
Jokainen myyntipöytää pitävä diakoniapiiri, ryhmä tai yleishyödyllinen yhteisö, joka lähtee mukaan maksaa 30 % myyntituotosta diakoniatyölle. Nämä varat käytetään avustuskasseissa jaettavan ruoan ostamiseen.
Lisätietoja Pirjo Sariola 0503498466 mieluummin 9.11. mennessä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille