Joulumarkkinat

to 28.11. klo 16.00 – to 28.11. klo 18.00

Jalasjärven seurakuntatalo

Tervetuloa joulumarkkinoille Jalasjärven seurakuntatalolle!

Tule ostamaan suolaisia ja makeita joululeivonnaisia (myös gluteenittomia) ja joululaatikoita (maksa, lanttu, porkkana, peruna), myös havukransseja, villasukkia ja muita käden taidon tuotteita. Tietysti tarjolla on myös arpoja.

Tunnelmaa luomassa ovat musiikkiopiston soittajat. Markkinoilla esittäytyvät Lucia ehdokkaat, joita voi myös äänestää. Tarjolla on riisipuuroa ja soppaa sekä paikalla syötäväksi, että kotiin ostettavaksi. Samoin voit ostaa kahvit makean leivonnaisen kera.

Jokainen myyntipöytää pitävä yksityinen henkilö, diakoniapiiri, ryhmä tai yleishyödyllinen yhteisö, joka lähtee mukaan maksaa 25€ pöytämaksun diakoniatyölle. Nämä varat käytetään avustuskasseissa jaettavan ruoan ostamiseen.

Lisätietoja 21.11. mennessä Virpi Skytte 044 456 9016
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä