KURIKKA   JALASJÄRVI   JURVA

Kirkolliset ilmoitukset

Kurikan seurakunta julkaisee kirkolliset ilmoitukset alueittain Kurikka-lehdessä, JP-Kunnallissanomissa ja Jurvan Sanomissa. EU:n tietosuoja-asetuksen vuoksi emme julkaise enää kastettujen, kuulutettujen ja kuolleiden nimiä netissä. Perheuutiset löytyvät kuitenkin tavalliseen tapaan yhä paikallislehtien kirkollisista ilmoituksista.

NETIN KAUTTA: Linkit kaikkiin lähetyksiin ja videoihin löydät seurakunnan kotisivuilta tai voit mennä suoraan YouTubeen ja hakea Kurikan seurakunta -kanavan. HUOM! Et tarvitse kirjautumistunnuksia YouTubeen tai Facebookiin nähdäksesi lähetykset/videot.

Kurikan alueseurakunta

Ti 23.4.
Klo 18 Luovan diak.piiri,
Katri Kriikkula (Korpiluhdankuja 32). Skytte.
Klo 18 Sarvijoen diak.piiri kutsuu Korven diak.piirin, Sarvijoen rukoushuone. Valtonen.

Ke 24.4.
Klo 19 Laulun ja sanan ilta,
kirkko. Sahram yhtye laulaa ja laulattaa. Tuula Salonen, Heikki Koskela, Heli Leppälä. Järj. Kansanläh.

Klo 13 Sley:n seurat,
Sisko Hällström (Tarsiantie 3 B 6). Matti Rintala.
Klo 18 Kurikan kirkonkylän ja Jokipii-Kannon diak.piiri, Takkahuone. Em. Päivi Rita-Luopa ja Marketta Kujanpää. P. Sariola.
Klo 13 Virsiryhmä, Pieni Sali. Erkinheimo.

Pe 26.4.
Klo 18 Donkkis Big Night,
Isosali. Alakoulu-ikäisten ilta.

La 27.4.
Klo 10 Kansallisen veteraanipäivän hartaus
, kirkko. Kunniakäynti sankarihaudoilla. Hietaniemi-Virtanen, Tamminen.

Klo 10 Sanajumalanpalvelus (striimataan),
Kurikan kirkko. Kurikan korvenkävijät, Pentikäinen, Latva-Nikkola.
Klo 15 Petri Laaksosen konsertti "Eläköön elämä", Jurvan kirkko. Petri Laaksonen, laulu & piano; Petri Hatakka, koskettimet. Ohjelma 15€ (vapaaeht.).

Ma 29.4.
Klo 19 Raamattupiiri,
Karelia-tupa. Asta Vaaranmaa, järj. Kansanlähetys.

Ke 1.5.
Klo 11-14 Vapputapahtuma,
srk-keskus. Munkki- ja simamyyntiä mukaan eteisessä; kahviossa kahvi-, sima- ja munkkimyyntiä paikalla nautittavaksi. Alakerrassa temppurataa ja leikkiä.

To 2.5.
Klo 12 Keräkerho,
Enckelinpuisto.

Pe 3.5.
Klo 19 Opetusilta,
Karelia-tupa. Heikki Koskela, järj. Kansanlähetys.

TULEVAA:
Koko seurakunnan miesten ja naisten ruskaretki Kilpisjärvelle 3.-7.9.

HAUDANHOITOASIAA: Seurakunta tekee uusia haudanhoitosopimuksia joko 1- tai 5-vuotisina. Jos haluat UUDEN haudanhoitosopimuksen, ota yhteyttä viimeistään 15.5. haudanhoitosopimukset.kurikka@evl.fi tai 0406881501 (Pohjola, ma-to klo 9-11 ja 12-14 ja pe klo 9-11). Päättyneiden sopimusten asiakkaille on postissa lähetetty tarjous uudesta kaudesta. Maksamalla tarjouslaskun eräpäivänä varmistat, että hoitosopimus astuu voimaan kesällä 2024. Lisää netissä.

Jalasjärven kappeliseurakunta

Ti 23. ja 30.4.
Klo 19 Raamattupiiri,
Kokoushuone.

Klo 10 Kansallisen veteraanipäivän hartaushetki,
kirkko. Kunniakäynti sankarihaudoilla. Kirkkokahvit ja esitelmä srk-talolla: Suomenhevonen talvi- ja jatkosodassa. Esitelmän pitää Osmo Metsä-Ketelä. Järj. Sotaveteraanien Jalasjärven perinnetoimikunta ja Jalasj. kappelisrk. Ylä-Viteli, Latva-Nikkola.
Klo 18 Kurikan kirkonkylän ja Jokipii-Kannon diak.piiri, Kurikan srk-keskuksen Takkahuone. Em. Päivi Rita-Luopa ja Marketta Kujanpää. P. Sariola.

Klo 19 Kaiken kansan rukousilta,
Kokoushuone.

Klo 13 Messu,
Koskuen kirkko. Virkkala, Latva-Nikkola.
Klo 18 Iltamessu, Jalasj. kirkko. Virkkala, Tamminen.
Klo 10 Sanajumalanpalvelus (striimataan), Kurikan kirkko. Kurikan korvenkävijät, Pentikäinen, Latva-Nikkola.
Klo 15 Jalasjärven Mieslaulajien kevätlaulajaiset, Sali. Kuoroa johtaa Samuli Niiles. Mukana Parkanon Korsukuoro, joht. Pertti Vesterholm. Vapaa pääsy, vapaaeht. maksu kuorotoiminnan tukemiseen.

Ti 30.4.
Klo 16.30-18 Vappuaaton sima- ja munkkimyynti
, Kahvio. Kortti- tai käteismaksu, tuotto Yhteisvastuukeräykselle. Ylipeltola.

To 2.5.
Klo 18 Virsilauluilta,
Jalasj. kirkko. Lauletaan suosikkivirsiä kanttorin johdolla. Aikuistyön vastuuryhmäläiset kertovat tarinoita virsistä. Korts.

TULEVAA:
To 9.5. klo 10 Messu,
Koskuen kirkko. Helatorstain messu. Virkkala, Korts. Koko seurakunnan miesten ja naisten ruskaretki Kilpisjärvelle 3.-7.9. Hinta aik. 452 €, lapset 294 € sis. linja-automatkat, majoituksen ja ruokailut Kilpisjärven biologisella asemalla. Päiväretket tunturimaastossa edellyttävät hyvää kuntoa. Ilm. 29.4. klo 15 alkaen nettisivujen kautta. Tamminen.

Jurvan kappeliseurakunta

Ti 23.4.
Klo 13 Tupen-Kentan diak.piiri, Leena ja Harri Anttila (Tupenmäentie 4).

Klo 12-14.30 Olopäivä,
Sali. Aiheena Seniorien asuminen Kurikassa. Ruoka, ohjelma ja kahvi 10 €. Ilm. 22.4. menn. 0406881507. Tiina Kankaanpää, Birgitta Koivula Silvola, Valtonen.

La 27.4.
Klo 10 Kansallisen veteraanipäivän seppeltenlasku ja hartaus,
kirkko. Saikkonen, Silvola.

Klo 10 Messu,
Jurvan kirkko. Sariola, Tamminen, partiolaisia eri tehtävissä.

Ti 30.4.
Klo 11-13 Vappukahvila,
srk-talo. Myynnissä hirvisoppaa, kahvia ja munkkeja. Lisätiet. Valtonen 0407171104.

TULEVAA: Koko seurakunnan miesten ja naisten ruskaretki Kilpisjärvelle 3.-7.9. Hinta aik. 452 €, lapset 294 € sis. linja-automatkat, majoituksen ja ruokailut Kilpisjärven biologisella asemalla. Päiväretket tunturimaastossa edellyttävät hyvää kuntoa. Ilm. 29.4. klo 15 alkaen nettisivujen kautta. Tamminen.