Jalasjärven kirkkokuoro

to 27.4. klo 18.30 – to 27.4. klo 20.00

Jalasjärven seurakuntatalo

Jalasjärven kirkkokuoro on sekakuoro, joka laulaa yleensä neliäänistä kuoromusiikkia. Uudet laulajat ovat aina tervetulleita mukaan!

Jalasjärven kirkkokuoro palvelee laulaen!

Kuorossa laulaminen on antoisa, virkistävä, terveellinen ja kehittävä harrastus. Ohjelma vaihtelee klassisen kirkkomusiikin helmistä uusimpiin hengellisiin lauluihin. Harjoitusten alussa on äänenmuodostustuokio. Kuoroon liittyminen ei edellytä aiempaa kuorokokemusta.

Laulukoetta ei ole.

Kuoro harjoittelee pääsääntöisin torstaisin klo 18.30–20.00 seurakuntatalolla.

Konsertit, retket ja matkat kuuluvat kuoron ohjelmaan.

Jalasjärven kirkkokuoro on rekisteröity yhdistys, joka kuuluu Etelä-Pohjanmaan kirkkomusiikkipiiriin, joka taas on Suomen kirkkomusiikkiliiton jäsen.

Kuoron tarkoituksena on kehittää ja ylläpitää seurakunnan toimintaan soveltuvaa hengellistä musiikkia ja näin palvella seurakuntaa sävelten ja laulun keinoin.  Tärkeä tavoite on myös musiikillisten haasteiden sekä oppimisen ja onnistumisen riemun tarjoaminen kuorolaisille.

Tervetuloa mukavaan joukkoomme aloittamaan uusi harrastus!

Ota rohkeasti yhteys kanttoriin!

Samuli Niiles puh. 044 456 9014

Jalasjärven kappeliseurakunta