Miedon perhekerho

to 11.5. klo 10.00

Perhekerho on lasten ja aikuisten yhteinen kokoontumispaikka, jossa on ohjattua toimintaa sekä mahdollisuus vapaaseen leikkiin ja aikuisilla mahdollisuus keskustella keskenään.

Perhekerhoon ovat tervetulleita kaikki lapset äidin, isän tai muun lapsia hoitavan aikuisen kanssa. Aloitamme kerhotuokion yhteisellä kirkkovuoteen liittyvällä hartaudella ja toimintatuokiolla. Tämän jälkeen on vapaata leikkiä ja keskustelua. Perhekerho on oiva tapa tuoda lapsi mukaan seurakunnan toimintaan pienestä pitäen. Samalla vanhemmille tarjoutuu mahdollisuus keskustella muiden vanhempien ja seurakunnan työntekijöiden kanssa omaan arkeen liittyvistä asioista.

Perhekerhoon ei tarvitse ilmoittautua ja mukaan voi tulla sillloin kun se itselle sopii. Kerhojen toiminnasta vastaavat seurakunnan lastenohjaajat. Silloin tällöin mukana kerhossa voi vierailla myös muita seurakunnan työntekijöitä.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Kurikan alueseurakunta