Kirkkovaellus

to 25.5. klo 9.00

Muu tila

Jo perinteeksi muodostunut helatorstain kirkkovaellus.

25.5. Helatorstain kirkkovaellus (13 km): Klo 12 kokoontuminen srk.keskuksen pihassa, jossa alkuhartaus ja 12.15 linja-autokuljetus Salonkylän vanhalle koululle, josta lähtö noin klo 12.30 Riihimäen kallion, Ikarin, Kurikankylän, Käräjävuoren ja Saukkorannan kautta kirkkoon. Vaelluksella hartaushetkiä ja evästaukoja eli reppuun omat eväät ja istuinalusta. Myös matkalta voi liittyä mukaan. Saukkorannassa noin klo 15.30 seurakunnan tarjoama keittoruokailu ja viimeinen hartaushetki Riihikappelissa ennen klo 18 vaellusmessua kirkossa (ei klo 10 jumalanpalvelusta). Vaihtoehtona kirkkovenesoutu Saukkorantaan, jossa keittoruokailu vaeltajien kanssa sekä hartaushetki Riihikappelissa ja soutu takaisin eli vaellusmessu kirkossa klo 18. Kokoontuminen klo 14 Meijerinrannan venelaiturille. Soutuun ilmoittauduttava Simo Yli-Säntille puh. 040-506 88 21 ti 23.5. mennessä.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Kurikan alueseurakunta