Hiljainen hetki: Club For Five -lauluyhtyeen konsertti

ke 27.9. klo 18.00

Jalasjärven kirkko

Club For Five -lauluyhtyeen á cappella konsertti. Lippu 20€. Ennakkomyynti Jalasjärven seurakuntatoimistosta.

Club For Five on ainutlaatuinen ilmiö musiikkimaailmassa rikkoessaan mielikuvia siitä, mitä kaikkea ihmisäänellä voikaan tehdä. Monipuolinen a cappella lauluyhtye on valloittanut yleisönsä suvereenilla osaamisellaan niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Yhtyeen musiikkia ei voi rajata yksittäiseen tyylilajiin, sillä viisikko yhdistelee sovituksissaan ennakkoluulottomasti jazz-, pop-, rock- ja klassista musiikkia tyylikkääksi ja omaperäiseksi kokonaisuudeksi. Voisi jopa sanoa, että Club For Five'n tyylilaji on Club For Five! Hiljainen hetki -konsertti on kirkkoon suunniteltu kokonaisuus. Voit kuulla illan aikana monta tuttua hengellistä laulua.

Lauluyhtye Club For Fiven "Hiljainen Hetki" -kirkkokonsertti antaa mahdollisuuden rauhoittua ja hiljentyä kuulemaan yhtyeen kokoamaa ja sovittamaa akustista ohjelmistoa, joka sisältää suomalaisille tuttuja virsiä, hengellisiä lauluja ja muuta kirkkoon sopivaa laulumusiikkia. Keskeinen ajatus on hiljentymisessä sekä rauhan ja toivon näkökulmassa.

"Nämä laulut, joista idea tähän hiljentymisen hetkeen tuli, ovat olleet mukanani jo lapsuudestani. Muistan tunnelmia istuessani penkissä kuunnellen näitä melodioita ja niiden synnyttämän turvallisuuden ja hyvänolon tunteen. Tämä tunne oli sellainen, jonka haluan jakaa ja toivon kuulijankin saavan viettäessään tämän hetken näiden sävelten ja sanojen kanssa", yhtyeen bassolaulaja Tuukka Haapaniemi kertoo.

Club For Five tunnetaan monien vuosien ajalta pitkälti kevyen rytmimusiikin esittäjänä. Runsaat pari vuotta sitten yhtye päätti kuitenkin debytoida muun keikkailunsa lomassa kaikessa hiljaisuudessa uuden akustisen konserttiohjelman. Mikrofonit ja kaiuttimet saivat jäädä lepäämään, kun laulajat päästivät äänensä puhtaina valloilleen kirkon holveihin. Hiljainen hetki toi yhtyeestä esille aivan ennennäkemättömiä puolia ja uudenlaisen, klassisemman ja kuulaan soinnin ja ohjelmisto on saanut loistavan vastaanoton yllättyneeltä yleisöltä.

Lippuja voi ostaa myös Ticketmasterista. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Jalasjärven kappeliseurakunta