Polven diakoniapiiri

to 16.5. klo 19.00

Kiiskinmäki, Polvenkylä

Tervetuloa Polven diakoniapiirin laavuretkelle!

Diakoniapiiri on kaikenikäisille avoin kokoontuminen, jossa pohdimme sekä elämään että diakoniatyön vapaaehtoisuuteen kuuluvia asioita. Hartaus ja virsien laulaminen on olennainen osa diakoniapiirin kokoontumista. Tilaisuudessa on arpajaiset, joilla kerätään varoja diakoniatyölle.

Kokoonnumme tällä kerralla Kiiskinmäen laavulle retkelle. Mukaan voi lähteä lasten ja lastenlastenkin kanssa. Omat eväät.

Läheisten auttaminen
Diakoniakylätoimikuntien jäsenet tekevät vapaaehtoistyötä kohtaamalla alueensa asukkaita esimerkiksi onnittelukäynneillä, surukodeissa ja naapuriapuna. He keräävät varoja oman kylänsä ja seurakunnan diakoniatyöhön. Kylätoimikunnat järjestävät diakoniapiirejä, osallistuvat talkooapuun ja erilaisten diakoniatapahtumien toteuttamiseen.
  • Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä