Lapsia ja nuoria ulkona nurmikolla
Kouluikäisille

Tervetuloa seuraamaan, mitä olisi tarjolla Kurikan alueen kouluikäisille! Kurikan seurakunnassa on 7-14 vuotiaille kouluikäisille erilaisia kerhoja ja leirejä. Voit lukea esitteemme tästä.

Kurikan alueseurakunnan kerhot alkavat viikolla 38.

Kerhotarjonnan ja linkin ilmoittautumiskaavakkeseen löydät osoista kouluikäisten kerhot

Tulossa:

Donkkis Big Night 26.4. Kurikan seurkauntatalolla klo 18-20.30.

Illan ohjelmaan kuuluu Raamattuopetus, toimintarasteja ja JÄTTInyyttärit. Nyyttäreille jokainen osallistuja tuo mukanaan herkkuja suljetussa pakkauksessa, esim. keksejä, karkkipussin tai sipsipussin.

Kevätretki PowerParkkiin 18.5.

Tervetuloa mukaan Lasten ja nuorten keskuksen  hiippakunnalliselle kevätretkelle PowerParkkiin. Retkeen kuuluu aloitustapahtuma Alahärmän kirkossa, ruokailu ja vauhdikasta menoa huvipuistossa. Retken hinta on 46 euroa yli 130 cm lapsilta ja 36 euroa alle 130 cm lapsilta. Hintaan kuuluu kuljetus, aloitustapahtuma, ruokailu ja ranneke. Ilmoittautumaan pääset 20.4. klo 9.00 alkaen alla olevasta linkistä.

https://www.mvs.fi/srk/kurikka/url/AY5Lv1ptRpLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa!

Isä-lapsivaellus 2024; ilmoittautuminen alkaa to 18.4. klo 19.

https://www.mvs.fi/srk/kurikka/url/71hxrLX5syLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Isien ja 7-14 vuotiaiden retki 27.7.-2.8.24 Inarin Muotkatunturin erämaa-alueelle Tirro-Muotkanruotku. Vaelluksen pituus n. 40 km. Ensimmäinen ja viimeinen yö tuttuun tapaan Tievatuvalla. Mukaan mahtuu yhteensä 21 isää(vaaria, enoa ym.) ja junioria. Etusijalla Kurikan seurakunnan jäsenet ja alueella asuvat. Hinta on jäseniltä 1 aikuinen+1 alaikäinen 320€, ei-jäseniltä 1 aikuinen+alaikäinen 420€. Hinta sisältää mm. kuljetukset, 1 lounas/suunta, yöpymiset ja ruuat Tievatuvalla sekä aluekohtaisen kalastusluvan.

Jalasjärven kappeliseurakunta
Seurakuntatalo, Keskustie 14
61600 Jalasjärvi

Varhaisnuorisotyö 7-14v, nuorisotyö, rippikoulutyö

Jurvan kappeliseurakunta
Seurakuntatalo, Kauppatie 12
66300 Jurva

Alakouluikäisten kerhot, partio, nuoret, rippikoulut, isostoiminta, yhteydenpito koulujen kanssa.

Kurikan alueseurakunta
Toivola, Kurikantie 15
61300 Kurikka
Lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja