Juuri nyt etsimme erityisesti

Vapaaehtoista syliä lapsille

Saako syliisi tulla? Etsimme 4-5-vuotiaiden päiväkerhoihin silmiä, jotka huomaavat, syliä, johon saa tulla ja käsiä, jotka auttavat.

Kokoamme alueittain vapaaehtoisrinkiin ihmisiä, joilla on halua ja aikaa tulla tarvittaessa päiväkerhoon apukäsiksi esim. toisen lastenohjaajan ollessa pois kerhosta.

Yhteydenotot:
Pia Salisvuo
044 456 9019
pia.salisvuo@evl.fi

Tule mukaan vapaaehtoistyöhön

Kurikan seurakunnassa on tarjolla monenlaista vapaaehtoistyötä.

Jos sinulla on aikaa ja auttamisen halua, tutustu yllä oleviin linkkeihin. Jokaiselle löytyy varmasti mieluinen tapa toimia läheisten hyväksi.

Jos sinulle herää kysymyksiä, yhteystiedoista löytyy työalavastaavien tiedot. He vastaavat mielellään kysymyksiisi ja kertovat miten pääset mukaan vapaaehtoistoimintaan.

Voit tulla mukaan seurakunnan toimintaan myös erilaisten harrastusten, ryhmien ja tapahtumien kautta.

Tietoa rippikoulusta löytyy täältä »