Joulukassikeräys 2023

Seurakunnan diakoniatyö kerää taloudellisessa ahdingossa oleville joulukasseja, jotka sisältävät ruokaa ja pesuaineita. Joulukassikeräys järjestetään jo 10:ttä kertaa.

Joulukassikeräykseen  voi lahjoittaa valmiin ostoslistan mukaan kootun joulukassin. Keräykseen pystyy osallistumaan myös rahalahjoituksella, joilla hankitaan listan mukaiset tuotteet.

Joulukasseja jaettiin 7.-20.12. taloudellisessa ahdingossa oleville kurikkalaisille kaupungin kaikilla alueilla.

Joulukassin sisältö:

• riisiä/puurohiutaleita

• perunamuusijauhetta

• makaronia

• näkkäriä

• kahvia

• kaakaota

• pipareita tai keksejä

• ketsuppia

• hienoasokeria

• joulusuklaata

• suihkusaippuaa

• yleispesuainetta

• nestemäistä pyykinpesuainetta (tuoksuton)

Voit tuoda kassin seurakunnan tilaisuuteen tai diakoniatoimistoon

Kurikka ma-ke klo 9-16

Jalasjärvi ma-ke klo 9-16

Jurva ke, to klo 9-16

tai

Anna rahalahja

Lahjoita haluamasi summa:

• Kurikka: tilille FI83 4726 0010 1093 74        Kirjoita viestikohtaan ”Kurikan joulukassi 2023”

• Jalasjärvi: tilille FI61 4726 0010 1093 82        Kirjoita viestikohtaan ”Jalasjärven joulukassi 2023”

• Jurva: tilille FI61 4726 0010 1093 82       Kirjoita viestikohtaan ”Jurvan joulukassi 2023”

Joulukassikeräyksen keräysluvat:

Kurikka: RA/2023/1197

Jalasjärvi/Jurva: RA/ 2023/1198

Kurikan seurakunta/ Diakoniatyö, Kurikantie 21, 61300 KURIKKA.

Joulukassikeräyksen rahankeräyslupa on voimassa 8.11.2023-19.1.2024

Viime jouluna 2022 Joulukassikeräyksessä kerätyin tavara- ja rahalahjoituksin autettiin tarvitsevia Kurikan, Jalasjärven ja Jurvan alueella: Kurikassa 263 taloutta, Jalasjärvellä 168 taloutta ja Jurvassa 80 taloutta.

Kiitos, kun olet mukana auttamassa.

Jos sinulla on kysyttävää, ole yhteydessä seurakuntamme diakoniatyöntekijöihin.

Lahjoittajat 2023

Kurikka: yksityishenkilöt, diakoniapiirit, SPR Kurikan osasto, Lions Club Jennyt, Kurikan Rotaryklubi ry, Kurikan metsästysseura, Polven metsästysseura, Kurikan Martat, Etelä-Pohjanmaan Uusheräys ry, K-Supermarket Kurikka, Fysioterapeutti Esa Varamäki, Kurikka-lehti, Eläkeliitto Kurikan osasto, Lentopalloukot, Pohjanmaan Kalusteen työntekijät, Kurikan Halpa-Halli, Kurikan Näkökulma, Kiinteistö oy Kärrykartano, Turvaässät, Kukka-Kontti, seuriksen keskiviikkosähly, Urpolan liikenne, Vinyylitalo, Kurikan kaupungin joulukorttiraha, LVI Ala-Lipasti Oy, villasukkien kutojat

Jalasjärvi: yksityishenkilöt, diakoniapiirit, SPR Jalasjärven osasto, Jalasjärven maaseutunuoret, Etelä-Pohjanmaan Uusheräys ry, Kosken Plikat ry, Kiinteistö oy Kärrykartano, Turvaässät, JP-Kunnallissanomat, Salmelan kukka ja hautaustoimisto, Kurikan kaupungin joulukorttiraha, villasukkien kutojat

Jurva: yksityishenkilöt, diakoniapiirit, Etelä-Pohjanmaan Uusheräys ry, Jurvan kyläyhdistys ry, Jurvan Martat, Jurvan Rotaryklubi, Kiinteistö oy Kärrykartano, Hiipakka E J 0y, Jurvan Senkki Oy, Kurikan kaupungin joulukorttiraha, villasukkien kutojat

Kiitos kun olit mukana tekemässä joulua!

Esimerkki joulukassin sisällöstä

Tiesitkö, että...

•  Joulukuussa 2023 koko Kurikan seurakunnassa joulukasseja jaettiin 523 kpl.
  • Aluesrk:ssa jaettiin 282 joulukassia.
  • Jalasjärven kappeliseurakunnassa jaettiin  174 joulukassia.
  • Jurvan kappeliseurakunnassa jaettiin 67 joulukassia.
  • Joulukassikeräys järjestetään Kurikan seurakunnassa nyt 10:ttä kertaa. Joulukassikeräys aloitettiin vuonna 2014.

Tarvitsetko joulukassin?

Onko perheessäsi taloudellinen ahdinko? Tarvitsetko pussillisen jouluista ruokaa?

Lue lisää tästä linkistä »