Leirit ja retket

Järjestämme monipuolista leiritoimintaa kaikenikäisille kahdessa omassa leirikeskuksessamme sekä myös ulkopuolisissa kohteissa.

Kurikan seurakunnan leirikeskuksissa Saukkorannassa ja Kesärannassa järjestetään monipuolista toimintaa ympäri vuoden; leirejä, leiripäiviä ja tapahtumia.

Järjestämiämme leirejä

Isovanhempi-lapsenlapsileiri

Saukkorannassa järjestetään vuosittain leirejä isovanhemmille ja 4-13-vuotiaille lapsenlapsille. Leiri kestää yhden yön yli ja se on tarkoitettu koko Kurikan seurakunnan jäsenille kaikilta alueilta. Näillä leireillä joko isovanhemman tai lapsen tulee olla Kurikan seurakunnan jäsen.

Äiti-lapsileiri

Äiti-lapsileiri järjestetään kerran kesässä Saukkorannassa. Se on tarkoitettu äideille lapsineen. Leirillä leikitään, lauletaan, istutaan nuotiolla ja pidetään hauskaa yhdessä. Siellä on aina mukana seurakunnan nuorisotyöntekijä.

Isä-lapsivaellus

Vaellamme ja kalastamme viikon (yleensä) kesäkuussa Lapissa vuosittain. Alaikäräja vaellukselle on 7v., yläikärajaa ei ole lapsille eikä isille. Kohde vaihtuu vuosittain. Mukaan voi lähteä myös eno, setä, vaari tai kummi. ( Kuva: Pekka Kivelä)

Kouluikäisten leirit

Kouluikäisten leirit ovat tarkoitettu 7-14-vuotiaille kouluikäisille. Leirejä järjestetään vuorotellen Saukkorannassa ja Kesärannassa. Leireillä ulkoillaan, pelaillaan, lauletaan, askarrellaan, vietetään hartauksia, seikkaillaan Raamatun äärellä ja pidetään hauskaa yhdessä. leireillä on aina mukana seurakunnan nuorisotyöntekijä ja koulutettuja isosia ohjaamassa leiriläisiä. Leiri maksaa 15 €/yö. Lisätietoa löydät Kouluikäisille- sivulta.

Muita leirejä ja retkiä