Partio

Kurikan seurakunnan alueella toimii kolme partiolippukuntaa;

Partiolippukunnat järjestävät partiotoimintaa kaikenikäisille. Lippukunnissa on ryhmiä 7-18-vuotialille: sudenpennuille, seikkailijoille, tarpojille sekä samoajille. Kurikan Korvenkävijöillä kokoontuu lisäksi perhepartio kerran kuukaudessa retkeillen.

Partio on monipuolinen harrastus, jossa liikutaan luonnossa, opetellaan uusia taitoja ikäkausi huomioiden, rakennetaan ystävyyttä yli rajojen ja koetaan unohtumattomia seikkailuja yhdessä kavereiden kanssa.

Kurikan seurakunta toimii lippukuntien taustayhteisönä. Käytännössä tämä tarkoittaa, että seurakunta tarjoaa kokoontumistilat ja avustaa vuosittain taloudellisesti.

Kurikan Korvenkävijöiden kolona toimii Toivola, Kurikantie 15

Jurvan Saloveikkojen kolona toimii Jurvan seurakuntatalon alakerta, Kauppatie 12, Jurva

Lakeuden Vartijoiden kolona toimii Jalasjärven seurakuntatalo, Kirkkotie 1, Jalasjärvi

Lisätietoja partiotoiminnasta löydät lippukuntien netti- tai Facebook-sivuilta sekä Instagramista.