Jurvan kirkkokuoro

Jurvan kirkkokuoro on tarkoitettu kaiken ikäisille laulajille. Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita laulamaan, eikä aikaisempi kuorokokemus ole pakollinen. Tällä hetkellä kuoro koostuu kymmenestä naislaulajasta. Erityisesti miehet ovat tervetulleita mukaan. Kirkkokuoron johtajana toimii kanttori Esa-Pekka Silvola ja ohjelmistoomme kuuluu perinteistä kirkkokuoro-ohjelmistoa mutta myös kevyempiä lauluja.

Kuoro on ilmainen musiikkiharrastus ja antaa mahdollisuuden yhteismusisointiin ja esiintymisiin. Laulamme erilaisissa tilaisuuksissa mm. kirkossa, seurakuntatalolla ja terveyskeskuksessa. Kirkkokuoro on aina mukana myös kirkkovuoden suurimmissa juhlissa. Kuoron kautta on mahdollisuus osallistua myös kuorokursseille ja laulujuhlille. Harjoiteltavat laulut ja esiintymistilaisuudet ovat pääsääntöisesti hengellisiä.

Harjoittelemme Jurvan seurakuntatalolla keskiviikkoisin klo 19.15 alkaen.

Kuoron uusi harjoituskausi alkaa aina syksyllä, jolloin on paras aika tulla mukaan uutena kuorolaisena.

Kanttori
Jurvan kappeliseurakunta