Apua ja tukea elämään

Voit kääntyä seurakunnan diakoniatyöntekijöiden puoleen, kun mieltäsi painaa jokin elämänkriisi; suru, masennus, yksinäisyys, parisuhdehuolet, taloudellinen hätä tai mikä tahansa muu murhe.

Ruoka-avun lisäksi heiltä voit saada muun muassa keskusteluapua, ohjausta ja neuvoja arkeen, sekä taloudellista tukea. Olemme toinen toisiamme varten ja apu on tarjolla kaikille. Keskusteluapua saat myös papeilta, nuorisotyöntekijöiltä ja muilta seurakunnan työntekijöiltä. Päivystävä pappi vastaa puhelimeen (06-451 0190) klo 9-18. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Yhteystiedot löydät täältä.

Apua ja vertaistukea

Kristinuskon yksi peruspilari on läheisten auttaminen. Tule mukaan antamaan tai saamaan apua ja vertaistukea seurakunnan toiminnan kautta.

YouTube-video