Kuorolaisia kuoropuvuissa kirkon alttarin ja saarnastuolin edessä
Kirkkokuoro iltamessun jälkeen 29.5.2022

Jalasjärven kirkkokuoro

Jalasjärven kirkkokuoro palvelee laulaen!

Kuorossa laulaminen on antoisa, virkistävä, terveellinen ja kehittävä harrastus. Ohjelma vaihtelee klassisen kirkkomusiikin helmistä uusimpiin hengellisiin lauluihin. Konsertit, retket ja matkat kuuluvat kuoron ohjelmaan. Harjoitusten alussa on äänenmuodostustuokio. Kuoroon liittyminen ei edellytä aiempaa kuorokokemusta. Laulukoetta ei ole.

Kuoron tarkoituksena on kehittää ja ylläpitää seurakunnan toimintaan soveltuvaa hengellistä musiikkia ja näin palvella seurakuntaa sävelten ja laulun keinoin. Tärkeimpänä paikkana tässä on Jalasjärven kirkko, joka toimii kuoron kotikirkkona. Kuoro laulaa seurakunnan jumalanpalveluksissa ja tilaisuuksissa. Tavoitteena on musiikillisten haasteiden sekä oppimisen ja onnistumisen riemun tarjoaminen kuorolaisille.

Kuoro harjoittelee pääsääntöisesti torstaisin klo 16.30-18 Jalasjärven seurakuntatalon salissa.

Jalasjärven kirkkokuoro on rekisteröity yhdistys ja kuuluu Etelä-Pohjanmaan kirkkomusiikkipiiriin, joka on Suomen kirkkomusiikkipiirin jäsen.

Seurakunnan kuorossa laulaminen on ilmainen harrastus.

Tervetuloa mukavaan joukkoon aloittamaan uusi harrastus! Uudet laulajat otamme ilolla vastaan!

Kuoroa johtaa Maarja Korts.

Kanttori
Jalasjärven kappeliseurakunta