Kesärannan leirikeskus

Kesärannan leirikeskuksen päärakennuksen julkisivu.

Mustalammintie 720, 61720 Koskue

Avoinna tilaisuuksien yhteydessä

Jalasjärven seurakunta osti 1950-luvulla Koskuen Mustalammin kylästä, Mustalamminjärven rannasta rantamaata ja perusti paikalle Kesäranta-nimisen kesäleirialueen seurakuntanuorille. Uusi päärakennus rakennettiin 1970 sekä viisi majoitusmökkiä vuosina 1974 ja 1982.  Lisäksi vanha päärakennus purettiin ja paikalle tehtiin pallokenttä ja paikoitusalue.

Kesärannan leirikeskuksessä järjestetään rippikoululeirejä, lasten ja nuorten sekä diakonian erilaisia leirejä. Kesärantaa vuokrataan myös muille yhteisöille ja perhejuhlien pitopaikaksi sopimuksen mukaan.

Kesärannan viimeisin peruskorjaus valmistui 2006. Tällä hetkellä leirikeskus tarjoaa ajanmukaiset ja viihtyisät tilat erilaisten leirien ja tapahtumien järjestämiselle. Majoitus on 6 hengen leirimökeissä, joista löytyy wc ja minikeittiöt. Kahdessa leirimökissä on myös suihkutilat. Päärakennuksessa on opetus tai juhlatila, ruokasali ja alakerrassa takkahuone sekä saunatilat. Majoituskapasiteetti on yhteensä 41 henkeä. Leirikeskuksessa on vuonna 2006 rakennettu leirikirkko.

Leirikeskuksen tilavaraukset seurakuntatoimistosta, varauksen muusta sisällöstä sovitaan leirikeskuksen henkilökunnan kanssa p. 044 456 9095 tai p. 044 456 9017 (emäntä).

Katso kuvia leirikeskuksesta »

Tiedustelut ja varaukset:

(06) 451 0112 Seurakuntatoimisto

Esteetön kulku Esteetön kulku
Turvallinen tila Turvallinen tila
wc wc

ti 28.5. klo 9.00

Mustalammintie 720, 61720 Koskue

Päivä- ja perhekerholaisten retkipäivä Kesärantaan

Lähde mukaan perheiden retkipäivään Kesärantaan !