Monopolilautapeli, jonka päällä on noppa ja auto.

Isostoiminta

Isostoimintaan pääsee mukaan rippikoulun jälkeen syksyllä, kun uusi kausi alkaa. Isostoiminnassa opit ryhmänohjaamistaitoja, ja saat olla mukana toteuttamassa, sekä apuna ja tukena monenlaisissa tilaisuuksissa ja tapahtumissa. Ensinnäisen isosvuoden jälkeet voit toimia isosena lastenleireillä ja rippikoulussa. Kolmannen vuoden jälkeet voit hakea rippileireille ISOisoseksi.

Isostoiminnassa osallistutaan koko seurakunnan yhteisiin isoskoulutusleireihin, sekä alueellisiin isoskoulutuskertoihin.  Tämän lisäksi isoset ilmoittautuvat oman mielenkiinnon mukaan avustamaan joko lastenleireille, Donkkis Big Night- iltoihin, Ihme-iltoihin, Jumalanpalveluksiin tai kerhonohjaajiksi.

Tule mukaan, kun sinulle sopii

Suurin osa ryhmistä kokoontuu syys- ja kevätkaudella pitäen taukoa kesäkuukausien yli. Seurakunnan harrastustoiminta on pääosin kaikille avointa ja mukaan voi tulla silloin, kun se itselle sopii kesken kaudenkin. Poikkeuksena näihin joihinkin ryhmiin on etukäteisilmoittautuminen tai niihin otetaan uusia tulijoita vain kauden alussa. Tästä on tietoa kunkin ryhmän omalla sivulla.

Seurakunnan harrastustoiminta on pääasiassa maksutonta.

Johtava nuorisotyönohjaaja
Kurikan alueseurakunta
Toivola, Kurikantie 15
61300 Kurikka
Jalasjärven kappeliseurakunta
Seurakuntatalo, Keskustie 14
61600 Jalasjärvi

Varhaisnuorisotyö 7-14v, nuorisotyö, rippikoulutyö

Jurvan kappeliseurakunta
Seurakuntatalo, Kauppatie 12
66300 Jurva

Alakouluikäisten kerhot, partio, nuoret, rippikoulut, isostoiminta, yhteydenpito koulujen kanssa.

Kurikan alueseurakunta
Toivola, Kurikantie 15