Taloushallinto

Kurikan seurakunnan taloushallinnon asioita hoidetaan seurakuntaoimistossa.

Taloushallinnon tehtäviä:

• seurakunnan kirjanpito
  • palkkojen ja palkkioiden maksut
  • laskutus ja laskujen maksuliikenne
  • hautojen hoitosopimukset
  • kiinteistö- ja hautausmaahallinto

Haudanhoitoasioissa taloushallinto hoitaa hoitosopimusten rahaliikenteeseen liittyvät asiat ja varsinaiseen hoitoon liittyvistä kysymyksistä vastaavat ao. hautausmaiden työntekijät.

Katso taloushallinnon työntekijöiden yhteystiedot täältä »

Vaihtoehtoiset laskutusosoitteemme:

Verkkolaskutus

Toivomme, että siirtyisitte verkkolaskutukseen:

Verkkolaskuosoitteemme on 003701802443 ja operaattorimme on CGI (tunnus on 003703575029).

Y-tunnuksemme on 0180244-3.

Maksuehdoksi laskuihin toivomme (väh.) 14 pv netto, että lasku ehtii hyväksymiskierrolta ajallaan maksuun.

Paperilaskut

Osoite:

Kirkon Palvelukeskus/
Kurikan seurakunta
PL 5018
02066 DOCUSCAN

Sähköpostitse

Sähköpostitse toimitettavat laskut lähetetään osoitteeseen kkr.pl5018@xbs-salo.com Hyväksytty liitteiden tiedostomuoto on pdf. Pdf-tiedoston nimi saa sisältää vain seuraavia merkkejä: [A-Z], [a-z], [0-9], [.], [ _ ]. Liitteenä olevassa laskussa laskutusosoite on oltava yllä oleva osoite. Vain yksi lasku/sähköpostin liite.

Huomioikaa, että osoitteeseen tulee lähettää vain laskuja ja sitä ei voi käyttää tavaran toimitukseen, mainosten lähettämiseen tms. Lisätiedot seurakuntatoimistosta Leena Kuuppelomäeltä.

Laskutusohje myös tallennettavassa muodossa »Linkki avautuu uudessa välilehdessä