Verkkomaksun palveluehdot

Osallistumismaksut

Ilmoittauduttuasi leirille, retkille tai muuhun seurakunnan järjestämään tapahtumaan, saat verkkomaksulinkin ja ilmoittautumisvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Sinulla on oikeus peruuttaa tapahtumaan ilmoittautumisesi 14 päivän kuluessa ilmoittautumispäivästä syytä ilmoittamatta. Peruutukset maksun eräpäivään mennessä tapahtuvat maksutta. Peruutuksista eräpäivän jälkeen veloitamme 50 % tapahtuman hinnasta. Jos osallistumista ei peruta ennen tapahtuman alkua, veloitamme koko tapahtuman hinnan. Maksutta perumiseen on oikeus lääkärintodistuksella.

Ilmoita osallistumisen peruutus seurakunnan sähköpostiosoitteeseen, joka on ilmoitettu ilmoittautumisvahvistuksessa tai leirikirjeessä. Ilmoita maksun palauttamista varten leirin, retken tai tapahtuman nimi ja ajankohta, osallistujan nimi sekä maksun saajan nimi ja pankkitilin numero. Seurakunta palauttaa leirimaksun viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan, eikä maksun palauttamisesta aiheudu sinulle kustannuksia.

Mikäli tapahtuma peruuntuu seurakunnan toimesta, palautamme suoritetun osallistumismaksun viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksesta, eikä maksun palauttamisesta aiheudu sinulle kustannuksia.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2