Jalasjärven kappeliseurakunta

"Nyt ihmettelen tässä, näin, Herra, elämässä lastasi talutat: suot armolahjojasi ja hoidat sanallasi ja joka päivä armahdat." (Virsi 560:3)

Nämä sanat ovat syntyneet Jalasjärvellä vuonna 1790 tuolloisen kappalaisen Elias Laguksen kääntämänä.

Yhä tänäänkin kappeliseurakuntamme kutsuu väkeä ihmettelemään Jumalan suuruutta. Hän taluttaa, antaa armolahjojansa, hoitaa sanallaan ja joka päivä armahtaa.

Olet tervetullut lepäämään ja toimimaan!

Ota rohkeasti yhteyttä

Seurakunnan työntekijät ovat sinua varten. Kun tarvitset apua perhejuhlien järjestämiseen, arjen huoliin tai kaipaat lisätietoa toiminnastamme, ota meihin yhteyttä.

Seurakuntatoimiston puhelinpalvelu
puh. (06) 451 0112
 ma-to klo 9-11 ja 12-14, pe klo 9-11

Kurikan srk-toimisto avoinna ma-to klo 9-11 ja 12-14, pe klo 9-11

Jalasjärven srk-toimisto avoinna ti klo 9-11 ja 12-14 ja
Jurvan srk-toimisto avoinna ke klo 9-11 ja 12-14 Poikkeavat aukioloajat tästä linkistä

Aluekappalainen

Virkavapaalla 31.5.2024 saakka.

Vs. aluekappalainen
Seurakuntatalo, Keskustie 14
61600 Jalasjärvi

Rami Niemen sijainen 31.5.2024 saakka.

Seuraa meitä InstagramissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä @kurikansrk

Otitko hyvän kuvan seurakunnan tapahtumassa? Lähetä se osoitteeseen kurikan.seurakunta@evl.fi, niin saatamme jakaa sen Instagramissa ja nostaa sen seurakunnan nettisivujen etusivulle.

Jalasjärven kirkko, etualalla sankarihautoja