Kirkkovaltuusto

Kirkkovaltuuston tärkeimpiä tehtäviä ovat toimintasuunnitelmat ja talousarvion hyväksyminen loppuvuodesta ja toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen hyväksyminen keväällä. Joka toinen vuosi valitaan puheenjohtajat ja kirkkoneuvosto. Valtuustokauden alussa valitaan alueneuvosto ja molemmat kappelineuvostot. Kirkkovaltuusto kokoontuu 3-4 kertaa vuodessa. Kirkkovaltuuston sihteerinä toimii talousjohtaja.

1.7.2023 alkaen pöytäkirjojen nähtävillä olo toteutetaan kirkkolain mukaisesti seurakunnan nettisivuilla.
Kirkkovaltuuston päätökset pääset näkemään esityslista ja pöytäkirjat -sivulta.

Erkki Tukeva toimii vt. diakoniatyöntekijänä 12.3. - 31.8.2024 (80% työajalla). Palvelussuhteen aikana hän ei voi hoitaa luottamustehtäviään, joten hänen tilallaan kirkkovaltuustossa toimii Tero Vuorenmäki.

Kirkkovaltuuston jäsenet toimikaudella 2023-2026

Kirkkoherra