Koivisto-Levin diakoniapiiri kutsuu Salon diakoniapiirin

ma 10.6. klo 17.00

Niinistön laavu

Tervetuloa Koivisto-Levin ja Salon diakoniapiirien retkelle Niinistöön!

Diakoniapiiri on kaikenikäisille avoin kokoontuminen, jossa pohdimme sekä elämään että diakoniatyön vapaaehtoisuuteen kuuluvia asioita. Hartaus ja virsien laulaminen on olennainen osa diakoniapiirin kokoontumista. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu sekä arpajaiset, joilla kerätään varoja diakoniatyölle. Tänään teemme retken Niinistöön laavulle nuotion ääreen. Mukana diakoniatyöntekijä Hanna Silvola.

Diakoniakylätoimikuntien jäsenet tekevät vapaaehtoistyötä kohtaamalla alueensa asukkaita esimerkiksi onnittelukäynneillä, surukodeissa ja naapuriapuna. He keräävät varoja oman kylänsä ja seurakunnan diakoniatyöhön. Kylätoimikunnat järjestävät diakoniapiirejä, osallistuvat talkooapuun ja erilaisten diakoniatapahtumien toteuttamiseen.

Diakoniatyöntekijä
Seurakuntakeskus, Kurikantie 21
61300 Kurikka

Lue tarkempi esittely lisätiedoista.

Koko seurakunnan kehitysvammatyö