Koko seurakunnan ruskaretki Kilpisjärvelle

ti 3.9. klo 6.00 – la 7.9. klo 21.00
Vaeltajia syksyisessä tunturimaisemassa, pilvetön taivas

Muu tila

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähde nauttimaan maastoretkistä Lapin alkavassa ruskassa!

Koko seurakunnan miesten ja naisten ruskaretkellä tehdään 6-11 km päiväretkiä vaativassa maastossa. Tarkoitus on käydä Kitsiputoksella, Kolmen valtakunnan rajapyykillä ja valloittaa Saanatunturi. Reissu vaatii hyvää kuntoa. Kurikkalaiset (Jalasjärvi, Jurva) ovat ilmoittautumisessa etusijalla.

Retken hinta on 452 € aikuisilta ja 294 € lapsilta (max. 12 v.). Se sisältää linja-automatkat (H. Ranta Oy) sekä majoituksen (2 hh) ja ruokailut Kilpisjärven biologisella asemalla. Eräpäivä on noin kuukautta ennen retkeä. Lisäksi itselle maksettavaksi tulevat ruokailut ajopäivinä sekä meno-paluulippu Malla-laivalle. Laivan kauden 2024 hinnasto ei ole vielä tiedossa, mutta vuonna 2023 hinta oli 55 € aikuisilta ja 10 € lapsilta.

Vetäjinä retkellä toimivat Suvi Tamminen ja Kari Pentikäinen.

Kurikan alueseurakunta

Johtava kanttori