Soppapäivä

Keskiviikkoisin klo 11–13 Jalasjärven seurakuntatalon kahviossa tarjolla on keittoa ja jälkiruokana kahvi + keksi. Ruokamaksu on vapaaehtoinen n. 5 €/henkilö.

Tervetulleita kaikki ikään, rotuun, sukupuoleen katsomatta. Soppapäivä on matalan kynnyksen tapahtuma, jossa on lounaan ohella mahdollisuus tavat muita ihmisiä ja seurakunnan työntekijöitä.

Tule siihen aikaan kuin sinulle sopii ja nauti hyvästä ruuasta ja seurasta oman aikataulun mukaisesti, lyhyellä tai pitkällä kaavalla. Soppapäivän jälkeen on yleensä myös maksutonta ohjelmaa seurakuntatalolla klo 12.30-13.30. Katso tarkemmat tiedot tapahtumakalenterista (hakusana soppapäivä) tai kirkollisista.

Soppapäivässä on aina mukana vapaaehtoisia. Jos auttaminen keittiöllä kiinnostaa, lue lisää »