Lähetystyö

Lähetystyö perustuu Jeesuksen antamaan lähetyskäskyyn: " Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni; kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." Mark. 28:19-20

Lapsi hymyilee kädessään paikaillsen väestön hedelmiä.Lähetystyössä kerrotaan ilosanomaa Jeesuksesta Kristuksesta ja palvellaan lähimmäistä lähellä ja kaukana. Lähetystyö kuuluu ihan meille jokaiselle!

Lähetystyömme maailmalla - voit tutustua nimikkolähetteihimme ja -kohteisiimme tästä linkistä.

Sinäkin voit olla mukana tekemässä lähetystyötä.

Tule Sukkapiiriin tai Tumppukerhoon kutomaan, kirpparille tai tapahtumiin myyjäksi tai apukäsiksi, keittiölle leipojaksi tai tiskariksi, kirkkoon juontajaksi tai soittajaksi. Lähetystyöhön voit tuoda mukaan oman osaamisesi, kaikkia tarvitaan. Myös valmiit käsityöt ovat tervetulleita. Tehdään yhdessä hyvää.

Tutustu seurakunnan lähetystyöhön tästä esitteestä.

Löydät lähetyksen myymälät tästä linkistä.

Diakoniatyöntekijä
Kurikan alueseurakunta
Seurakuntakeskus, Kurikantie 21
61300 Kurikka

Lue tarkempi esittely lisätiedoista.

Kurikan alueseurakunta

Lähetyssihteerin tehtävät.

Diakoniatyöntekijä-lähetyssihteeri
Jurvan kappeliseurakunta
Seurakuntatoimisto, Kauppatie 12
66300 Jurva

Lue tarkempi esittely lisätiedoista.

Jurvan alue

Koko seurakunnan diakoninen perhetyö

Lähetyssihteerin tehtävät kappeliseurakunnassa

Suntio
Jurvan kappeliseurakunta Kurikan alueseurakunta
Jurvan kirkko, Kauppatie 12
61600 Jurva

Kurikan alueseurakunnan lähetyssihteerin tehtävät.

Jurvan kappeliseurakunnan suntio.