Keskenkasvuuset

Laulaminen yhteistä on!

Keskenkasvuuset on nuorten naisten kuoro, joka on tarkoitettu työikäisille laulajille. Ohjelmistomme koostuu Suomi-gospelin klassikoista ja uudemmista kappaleista. Kuoronjohtajana toimii Esa-Pekka Silvola.

Kuorosta saa hyvän harrastuksen, ystäviä, hyvää seuraa ja yhdessä laulamisen iloa. Esiinnymme jumalanpalveluksissa ja usein mm. kauneimmissa joululauluissa.

Kuoro on ilmainen musiikkiharrastus ja eikä aiempaa kuorokokemusta edellytetä. Kuoroon kuuluminen ei edellytä, että täytyy olla uskovainen. Harjoiteltavat laulut ja esiintymistilaisuudet ovat pääsääntöisesti kuitenkin hengellisiä.

Harjoitukset

Harjoittelemme joka toinen keskiviikko klo 18 Jurvan pappilassa.

Kuoron uusi harjoituskausi alkaa aina syksyllä, jolloin on paras aika tulla mukaan uutena kuorolaisena. Mikäli haluat tulla mukaan kesken harjoituskauden, ole rohkeasti yhteydessä kuoron johtajaan!

Kanttori
Jurvan kappeliseurakunta