Aikuiset juttelevat iloisesti keskenään.

Aikuisille

Seurakunta tarjoaa monenlaista toimintaa niin nuorille, työikäisille kuin ikäihmisillekin. Otamme mielellämme mukaan niin uudet kuin vanhatkin tulijat. Tutustu ryhmiin ja löydä itsellesi sopiva.

Elämäntilanteet vaihtelevat ja joskus kaipaamme saman kokeneiden ihmisten yhteyttä. Erilaisia vertaistuellisia ryhmiä löydät täältä »

Tule mukaan, kun sinulle sopii

Suurin osa ryhmistä kokoontuu syys- ja kevätkaudella pitäen taukoa kesäkuukausien yli. Seurakunnan harrastustoiminta on pääosin kaikille avointa ja mukaan voi tulla silloin, kun se itselle sopii kesken kaudenkin. Poikkeuksena näihin joihinkin ryhmiin on etukäteisilmoittautuminen tai niihin otetaan uusia tulijoita vain kauden alussa. Tästä on tietoa kunkin ryhmän omalla sivulla.

Seurakunnan harrastustoiminta on pääasiassa maksutonta.