Koskuen kirkkokuoro

Kuorossa laulaminen on antoisa, virkistävä, terveellinen ja kehittävä harrastus. Ohjelma vaihtelee klassisen kirkkomusiikin helmistä uusimpiin hengellisiin lauluihin. Konsertit, retket ja matkat kuuluvat kuoron ohjelmaan. Harjoitusten alussa on äänenmuodostustuokio. Kuoroon liittyminen ei edellytä aiempaa kuorokokemusta. Laulukoetta ei ole.

Koskuen kirkkokuoro on rekisteröity yhdistys. Yhteistyötä tehdään naapurikuorojen kanssa (esim. Jalasjärven kirkkokuoro).

Kuoron tarkoituksena on kehittää ja ylläpitää seurakunnan toimintaan soveltuvaa hengellistä musiikkia ja näin palvella seurakuntaa sävelten ja laulun keinoin. Tärkeimpänä paikkana tässä on Koskuen kirkko, joka toimii kuoron kotikirkkona. Tavoitteena on musiikillisten haasteiden sekä oppimisen ja onnistumisen riemun tarjoaminen kuorolaisille.

Seurakunnan kuorossa laulaminen on ilmainen harrastus.

Kuoroa johtaa Samuli Niiles.