Sähly

Tule pelaamaan sählyä kanssamme. Seurakunta tarjoaa sählyvuoroja seurakunnan sekä koulujen liikuntasaleissa. Sählykerhoja on niin ala- ja yläkoululaisille kuin lukiolaisillekin. Isät pääsevät pelamaan alakouluikäisten poikiensa kanssa isä-poikasählyyn. Vuoroja löytyy myös nuorille aikuisille ja naisille. Kaikki sählyvuorot ovat maksuttomia ja mukaan voi tulla kesken kauden.

Sählyä pelaamassa oleva nuori.

Naisille

Tiistaisin seurakuntakeskuksen alasalissa. Mukaan oma maila ja sisäpelikengät. Yhdyshenkilö Anne Viljanmaa p. 040 573 2083.

Nuorille aikuisille

Lauantaisin seurakuntakeskuksen alasalissa klo 16.00-18.00. Vuoro on tarkoitettu sekä naisille että miehille, vaikka tällä hetkellä pelaajat ovat pääasiassa miehiä.  Mukaan oma maila ja sisäpelikengät. Yhdyshenkilö Antti Sairanen p. 044 312 1214.

Alakouluikäisille pojille

Vapaaehtoisten nuorten vetämissä sählykerhoissa pääset pelaamaan sählyä hyvässä seurassa ja kokemaan onnistumisen iloa vaatimustasoon katsomatta. Mukaan voit tulla joko vain yhdeksi kerraksi tai innostuessasi vaikka koko kaudeksi, maksutta. Ota mukaasi sisäliikuntavarusteet ja halutessasi omat välineet. Voit käyttää myös seurakunnan mailoja. Jokaiseen kerhokertaan kuuluu hartaus. Kerhoon voi tulla mukaan kesken kauden.

Isä-Poikasähly

Vapaaehtoisen aikuisen vetämissä sählykerhossa pääset pelaamaan sählyä isien ja poikien kanssa. Koet onnistumisen iloa vaatimustasoon katsomatta. Mukaan voit tulla joko vain yhdeksi kerraksi tai vaikka koko kaudeksi, maksutta. Ota mukaasi sisäliikuntavarusteet ja halutessasi omat välineet. Voit käyttää myös seurakunnan mailoja. Poika voi tulla kerhoon ilman isää, mutta isä tuloo pojan kanssa.

Mistä näen 1.-6.-luokkalaisten kerhot?

Koululaisten kerhot löytyvät: Etusivu > Tule mukaan > Kouluikäisille > Kouluikäisten kerhot. Koulujen kautta jaetaan myös kerhoesitteet koululaisille. Esitteitä voi kysellä opettajanhuoneesta, mikäli lapsesi ei ole kerhoesitettä saanut. Huomioithan, että koululaisten kerhot ovat lomalla koulujen loma-aikoina.

Suoraan kerhosivulle pääset tästä »