Hanna-rukouspiiri

Hanna-rukouspiiri kokoontuu keskiviikko-päivällä kerran kuukaudessa Jalasjärven seurakuntatalolla pienessä salissa (ent. aikuisopetusluokassa). Ennen rukouspiiriä voi käydä ruokailemassa soppapäivässä. Tarkista kokoontumispäivät tapahtumakalenterista ja kirkollisista.

Tervetuloa Hanna-työhön rukoilemaan maailman naisten puolesta. Mukaan ovat kaikki tervetulleit, miehet ja naiset, ikään katsomatta. Piiristä saat mukaan rukouskalenterin, jossa on joka päivälle lyhyt rukous eri puolilla maailmaa olevien naisten puolesta. Tämän kalenterin rukouksia voit rukoilla oman aikataulusi mukaan kotona. Mukaan voi tulla silloin kun ehtii, kotiin saa mukaansa Hanna-rukouskalenterin jossa on lyhyt rukous jokapäivälle ja ajatus onkin, että jokainen voi omaan tahtiinsa kotonaan rukoilla kalenterin aiheiden puolesta.

Piirissä on tarkoitus tutustua Hanna-työhön syvemmin. Tutustumme Marli Spiekerin kirjaan, jossa hän kertoo kuinka Hanna-työ sai alkunsa. Rukoilemme myös Hanna-rukouskalenterin aiheen ja omien rukousaiheiden puolesta.

Tule mukaan! Käytetään yhdessä maailman tehokkainta työkalua. Rukous toimii missä tahansa, milloin tahansa, millaiseen asiaan tahansa.

Lue lisää Hanna-työstä:

Diakoniatyöntekijä
Kurikan alueseurakunta
Seurakuntakeskus, Kurikantie 21
61300 Kurikka

Lue tarkempi esittely lisätiedoista.

Kurikan alueseurakunta

Lähetyssihteerin tehtävät.