Olopäivä

ti 16.4. klo 12.00

Kurikan seurakuntakeskus

Kurikan Olopäivä

Tervetuloa Ohjelmalliseen iltapäivään eli Olopäivään Kurikan seurakuntakeskukseen.

Olopäivä on tarkoitettu kaikenikäisille hyvästä ruoasta ja ohjelmasta nauttiville.

Päivä alkaa ruokailulla klo 12. Ruokailu maksaa 10€/ henkilö (joko käteis- tai korttimaksu.) Ruokailuun sisältyy jälkiruoka ja kahvit. (Pelkkä kahvi ilman ruokailua on 3€.) Ruokailun vuoksi ilmoittautuminen 14.3. mennessä diakoniatoimistoon, p. 040 688 1507 soittaen tai tekstiviestillä allergiat ilmoittaen.

Ruokailun jälkeen siirrymme klo 13 isoon saliin, jossa lyhyt hartaus sekä ohjelmallinen osuus. Vieraana Perinnerakentaja Leo Lönnroth ja tytär Riia: Museolla opittua Ohjelman jälkeen juomme yhdessä päiväkahvit noin klo. 14.30. Tässä olopäivässä on mukana diakoniatyöntekijä Virpi Skytte.

Diakoniatyöntekijä
Seurakuntakeskus, Kurikantie 21
61300 Kurikka

Lue tarkempi esittely lisätiedoista.